Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag tittade på den men studerade inte bädden där framme så noggrant. Jag var inte så förtjust i luckan där bak. Tycker det verkar jobbigt att bocka sig och lasta under den. Vill man kan man beställa med vanliga bakdörrar men då förlorar man ca 15 cm inne. Det jag tyckte var sämst var den lilla och lågt placerade kylskåpet. Om jag ville ha en plåtis med 4 bäddar skulle jag valt en förhöjd modell av Pössl, Globecar eller LaStrada istället. Det känns som betydligt bättre kvalitet i dessa märken.En fråga till Livbil och Draumur. Jag hörde att det ska finnas där en plåtis " Inspire" med 4 ganska bekväma sovplatser. Har Ni sett den? opinion, tack...