Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skaffa en ny katt eller hund. Jag har svårt att tänka mig att gå mina dagliga rundor utan sällskap av våra 2 dvärgpudlar.När man är liten så är den mer en leksak. När man är äldre & framför allt om man är ensam så är det en kär vän som är ens sällskap. Har haft katt i många år & framför allt efter att frugan gick bort har han varit min bästa vän & tröst i sorgen. Dess värre blev han gammal & sjuk så nu är han frugans sällskap istället.
Har allt funderat på detta men det djur jag skaffa kommer nog att överleva mej & lämna det själv vill jag inte.Skaffa en ny katt eller hund. Jag har svårt att tänka mig att gå mina dagliga rundor utan sällskap av våra 2 dvärgpudlar.
Vid "nr 2" kan det spridas en doft (stank?) i bilen ett tag. Annars inga problem. Kan naturligtvis bero litet på vilken kattsand man använder.Många tack för tipps och trix och info om katter med toarutiner. Blir nog en låda i duschen, eller i garaget, en kattlucka under ena långbädden så kommer den in till garaget, men ska testa lite först hur det blir med lukt och så!
Mvh
Matti
Många tack för tipps ........................................ men ska testa lite först hur det blir med lukt och så!
Mvh
Matti
Hej, ska testa lite av varje tills man hittar nåt godkänt av oss och Maja.Hejsan, man kan få testa sig fram lite, men om man köper kattsand som är klumpbildande och har bentonitlera som bas så luktar det i princip inte någonting. Det blir en hård klump av 1'an som man lätt tar bort, och om 2'an är överkrafsad så luktar inte det heller.
Som vanligt har de olika sorterna olika prissättning beroende på fabrikat, ev. parmfynerad, fin kartong m.m. men kanske viktigast, hur mycket damm som finns med i kornen. Så dammfritt... fast det inte är helt dammfritt är faktiskt något som är värt att betala lite extra för.
Det finns ju även lite mera "tillverkade" produkter, men i vilket fall som helst så brukar inte lukt vara något problem bara man får rätt produkt i lådan.
M.v.h. JANKRO.