• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kathrein cap 610 Parabol ?

lkander

FD HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
7017
Medlemskap
2023
Sv: Kathrein cap 610 Parabol ?

Hej! Vad har du för problem med din parabol?
Mvh Kennet medlem 7017

BengtCassman

HBK Medlem
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
2098
Medlemskap
2026

Jag har inga problem,utan denna parabolutrustning kan levereras med LMCs nya husbilar.
Därav frågan,om det är ett alternativ till en eftermonterad utrustning typ Oyster.
Bengt

lkander

FD HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
7017
Medlemskap
2023

Hej! Jag har en Kathrein som boxen inte fungerar,är köpt på satelitproffsen malmö
Var inte intresserad att lösa problemet, förklarade att de sålde endast hela paket
och att jag kunde själj ordna en box.Varning för Satelitproffsen. lkander

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

När man skriver sådant här tycker jag att man skall ge lite mera info innan man svartmålar ett företag? Är grejorna köpta hos företaget, monterade av samma företag? Det är viktigt att ge hela bilden! :)

Senast ändrad:

Peterpan

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022

Jag har en CAP 900 sedan 3 år och den fungerar utmärkt.
Parabolen är kanske lite för stor när det är storm från söder eller norr. Då får det bli DVD om man över huvud taget ska titta på TV.
Fördelen med den stora parabolen är att man får en bra signal från Nordkalotten till Kanarieöarna.

lkander

FD HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
7017
Medlemskap
2023

Till medlem707. Satelitproffsen monterar ej utan bara säljer. Det här gäller ej garanti
utan jag har bara begärt att få köpa en box. Vad tycker du själv om du totalhavererade
motoren på din hushil och frågade firman där du köpt den om du fick köpa en ny
motor och fick till svar att vi säljer endast kompletta husbilar?

Toppen