• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kasett toalett

F

F.d. 27056

Guest
Hej..........
Vi har ett litet problem med vår toa, "locket" som man för fram och tillbaka när man spolar har gått sönder...det är själva staget som gått av, har skruvat isär och kollat.
Min fråga är, kan man köpa reserv delar till denna mekanism ? (thetford c200). Verkar inte finnas på kamas hemsida iallafall. En ny avfallstank kostar väll mycket antar jag.

F

F.d. 1606

Guest
Sv: Kasett toalett

Jag köpte mitt refresh set hos Campingvaruhuset.se för 1095 kr. Så man behöver inte vända sig till Tyskland. Priset blev motsvarande det tyska priset. Jag köpte oxå ett c200 set.

Anders

F

F.d. 27056

Guest
Sv: Kasett toalett

Tack för svaren...
efter lite reservdels kontrol på öggestorp så kom vi framtill att köpa nytt är nog mest prisvärt , så nu är en ny tank och nytt lock på plats.

Toppen