Har tyvärr fått diagnosen epilepsi ännu. Det blir väl indragning av körkortet förstår jag. Vet inte hur det är att leva med den sjukdomen ännu men det blir väl att försöka sälja husbilen med alla inköpta tillbehör. Sorry
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så är det min kusin har haft det men med en förstående läkare och rätt medicinering så har inte han haft något återfall på 7 år och kör bil det som är svårt är vad som åsamkat det uppkomna problemet, men som sagt någon läkare är jag inte men ge Dig inte sök flera läkare så du kommer till den som verkligen står på din sida. Tråkig läsning det är bara att vi håller tummarna alla 10.000 medlemmar det borde försätta berg.Tråkigt att höra men ta det lugnt med försäljning, vår yngste har epilepsi sen många år och han fick ta körkort efter att varit anfallsfri en viss tid med hjälp av mediciner.
Med vänlig hälsning,
Har tyvärr fått diagnosen epilepsi ännu. Det blir väl indragning av körkortet förstår jag. Vet inte hur det är att leva med den sjukdomen ännu men det blir väl att försöka sälja husbilen med alla inköpta tillbehör. Sorry
Tack för alla svar. Tog EEG förra veckan och skall ta magnetröntgen nästa vecka. Vi får väl se vad jag får för svar.