Ulf å Anneli
HBK Medlem
Kamera i husbil ? Nytta eller bara en pryl?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har ställt in språket på engelska och blir sällan störd av "Garmintanten"Vår röststyrning till vår Garmin har vi varit tvugna att stänga av.
När jag säger något till frugan lägger "Garmintanten" sig i vårt samtal
ber att upprepa vad jag sagt. Jag har bett henne hålla sig till navigering.![]()
Jag har ställt in språket på engelska och blir sällan störd av "Garmintanten"
Jag har en dashkamera som jag flyttar mellan personbil och husbil.Kamera i husbil ? Nytta eller bara en pryl?
Länk på 20 000 euro böter tack.Vi har också en ”dashcam”.
Sparar vissa filmer, typ när räven/renen sprang över vägen, snirkliga hisnande serpentinvägar mm
Ska du filma i utlandet, kolla bara först att det är tillåtet.
I Schweiz kostar det 20.000 Euro i böter om dom kommer på digDet tär ju ganska hårt på semesterkassan....
Se länk ovan.Länk på 20 000 euro böter tack.
Se länk ovan.
Jag tror visst herrn är lite latLänk på 20 000 euro böter tack.
”Den som kör ett fordon får inte använda eller bära med sig en teknisk enhet som är utformad för att visa eller störa trafikövervakningsåtgärder. Detta gäller i synnerhet enheter för att störa eller visa hastighetsmätningar (radarvarning eller laserstörningar). När det gäller andra tekniska apparater, som förutom andra användningar också kan användas för att visa eller störa trafikövervakningsåtgärder.