• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kallt !!!!!

Sv: Kallt !!!!!

Fy fasiken full snöstorm i Vadstena.Glömde titta på termometern men det känns svinkallt nu när jag gick till jobbet brrrrrrrr
MVH Gunilla

Samma i Veddige och dessutom är det en snöstorm. Har kommit c:a 10 cm totalt tills nu.

Korskrogen, södra Dalarna just nu kl 10 minus 2,8 grader och lätt snöfall samt blåst.

Inger

Åhus just nu minus 0,9 grader, kraftiga vindbyar och snöfall. Bli kvar på vägarna har många misslyckats med under dagen.
I natt vid 23.30 var det minus 15.2 grader, så våren kommer allt närmare!!

-9 men däremot fick vi knappt ngn snö igår.
Idag kav lugnt, ser det ut att vara iallafall.

Vilken spännvidd på temperaturer och nederbörd vi har i vårt avlånga land!!
Korskrogen/Krylbo har nu kl 10 -0,8, lätt nederbörd och grått. Men, man "hotar" på väderrapporterna att det skall bli kallare. Vi får se hur det blir!!

fru hianders/Inger

Här i Partille är det just nu 10,2 minus och nästan vindstilla. Solen lyser. Men det är snörhalt på vägar och gångbanor och dessutom börjar flis och salt ta slut i Göteborg med omnejd. Det är i alla fall myggfritt.

Tillbaka
Toppen