• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

kallt nu.

fredrik123

HBK Medlem
Inlägg
309
Kommun
Täby
HBK-Nr
7584
Medlemskap
2026
Sv: kallt nu.

Är med Husbilen till Järvsö just nu är det -18,6 grader.

Värmen i bilen fungerar faktiskt långt bättre än vad jag vågade hoppas på :)
19,2 på golvet, 20,5 i bordshöjd och 23 vid taket. Det verkar som om luften cirkulerar helt ok.

Nu får vi avvakta morgonen och se om mina förberedelser för att undvika att gråvattnet fryser fungerar som tänkt.
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: kallt nu.

Efter att ha eldat i den fläkt-styrda kakelugnen i 3h är det 23,2gr inomhus i Olsfors!
Blir lite mindre kakelugn i morgon/lördag... det är Årsmöte på brukshundsklubben, inkl. husbilen! :msn_note:

Men... 2kva Truma får jobba på från lunch till åk-dax runt 5-snåret, där efter.. Truma gasol.

Oj? Ja just det... Ute-tempen just nu 23.54 i Olsfors/Bollebygd: -15,6gr. :msn_wink:

God Helg!
Mvh. Magnus
 
W

wikman

Guest
Sv: kallt nu.

-30,8 i Nordanås,Örnsköldsvik. kl.10.
Det blir en kortis med hundarna.
 
F

F.d. 24414

Guest
Sv: kallt nu.

-36 på husets termometer hemma i Boden, tur att man inte behövde köra till jobbet i dag då det som oftast är 2-5 grader kallare mot Älvsbyn.
Vår labrador lyfter lite på tassarna när vi är ute, det blir flera korta turer och ingen lång som hon är van.
Huset är varmt och skönt.
Lite för varmt (23-24) då jag ännu inte justerat in fjärrvärmen till 100% men i dag rör jag inget, det får kosta lite denna helg.
Undrar hur den garagerade husbilen mår........?
Ingen dag för stora äventyr, kallas "kojdag" (man är kvar i kojan hela dagen) när man är i fjällen.
I kväll blir det nog enbart TV och god mat, kanske en inte allt för kall öl också.
Men jösses vad vackert solen lyser!
Ska ut en kort tur till men snöskotern får vila hela dagen, tyvärr.
 
F

F.d. 24447

Guest
Sv: kallt nu.

I dag på morgon -32 grader. Nu är solen framme, SM i simning i uppsågad vak i älven
skall gå av stapeln just i dag. Gäller 25 meter och 4 banor i bredd.
Just nu -28 grader.
Tur man ej ska simma i alla fall.
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: kallt nu.

Snödroppen har kommit upp. Den gillar tydligen kallt väder.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: kallt nu.

Idag var det mildare här trodde i går kväll att det skulle bli kallare. Men vinden har nog vänt, vätter ångan kanske blåser hitåt.
När jag vaknade var det endast -13.Susanne
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: kallt nu.

byvejr_dag1


Få opdaterede vejrudsigter på Byvejr - Danmark
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen