Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det ligger ett helt gäng med kablar på vänster sida . Men vilken det är det de vet i tusan. Tänkte om någon bytt kameran där bak på en liknade bil som kanske hade tips på om man vågar skruva loss och dra i kabeln.Har du kollat under bilen? Om du hittar den där så kan du ju följa den och se var den går upp mot bakstammen.
Undrar Kjell
Jag är inte ute efter att inhandla diverse verktyg för detta , min fråga var om det va någon som VISSTE hur kabeln var dragen . Om det inte finns någon som vet så lägger vi ner tråden . Tack o God Jul.Tyvärr vet jag inte hur kabeln går men det går att spåra den med en kabelsökare från Biltema pris 149kr art,nr 15-236
Hoppsan!Här försöker medlemmar hjälpa till. Då får man ett sådant svar från frågeställaren. Tror inte att det gynnar ett levande forum. Även om jag visste hur kabeln var dragen skulle jag tveka om jag skulle svara. För den kan vara dragen på olika sätt beroende på vem som gjort det.Jag är inte ute efter att inhandla diverse verktyg för detta , min fråga var om det va någon som VISSTE hur kabeln var dragen . Om det inte finns någon som vet så lägger vi ner tråden . Tack o God Jul.