Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har lagt in egna kartor (Wisepilot) i Flyern och GPS:en behöver ingen extra uppkoppling vad jag vet!
Jappe
...
Det är frun som ska ha Ipaden och hon får lära sig den, jag ställer min bara frågan vad de är bra på?
Den passar inte mig och mitt sätt att bruka internet på, de är kanske till för annat än internet?...
Jappe, vad menar du med egna kartor?
Då jag använde Wp laddade jag ner ifrån deras eget förråd samtliga kartor utom på andra sidan pölen.
Fincan
I kartinställningar kan man i Wisepilot välja mellan nedladdade kartor och onlinekartor. Jag har faktiskt inte testat än men jag inbillar mig att de nerladdade kartorna borde fungera ihop med GPS-en vid färd.
Jappe
Vi köpte också en IPad är helt klart suppernöjda funkar kanon har sedan tidigare en samsung som också e jättebra men föredrar Ipaden efter ett par dagars test direkt den startades så var båda telefonerna. Synkroniserade även tillsammans med Apple TV