• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

köpråd tv 19" m box ej DVD

F

F.d. 24435

Guest
Skall skaffa TV till bilen. Vill ha en 19" med inbygd box, givetvis 12v men ej DVD. Har kikat lite på en Grundig Vision 2 19-2940T, 3490:- hos den lokala handlaren inkl. 2 års garani, alltså inte en massa tjafsiga extraförsäkringar man skall betala för.

Finns det någon HBK'are som har tips på något motsvarande, gärna billigare är jag tacksam!
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Netonnet.se har en Andersson 19" för 2490. Vi har en liknande fast med DVD. Har bara haft den en säsong än, men den har fungerat kanon så långt i alla fall. Troligen måste du köpa till en 12 v kabel för 199 också...

Den ingår i en del paket men inte i andra.
 

peter nilsson

HBK Medlem
Inlägg
1.563
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2024
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Köpte själv en Samsung med inbyggd digitalbox. Men jag glömde att kontrollera en sak. Det var om boxen drev antennen. Det gör den inte på Samsung. Så jag måste ha en transformator som ger antennen ström. Den följde med antennen men jag ville undvika alla extra grejer ex en fjärrkontroll samt lägre förbrukning.
Ha det
 

Jägarn

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2024
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Köpte en Andersson 19" med dbt, samt en 12v kabel, funkar bra och var dessutom billig.
Satte okså på en gitterantenn på min parabolmast, den kräver ingen ström.Men en förstärkarantenn är nog bättre.

Jägarn
 
J

Jimbo

Guest
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Köpte en ny produkt på Clas Ohlson igår.

19" widescreen med inbyggd digitalbox och dvd. 230 V samt 12 V. 2995:-

Sen har ju Clas alltid 2 års garanti =)

Såg att Conrad sålde samma Tv under annat namn.

Får se hur den funkar. Blev bra bild i bilen iaf =)

Ja just det.... de har en 19" med digitalbox UTAN DVD också.....2495:-
 
Senast redigerad av en moderator:
J

Jimbo

Guest
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Sibas är skrämmande lik Clas Ohlsons... men utan digitalbox
 

Cabe Master

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
2340
Medlemskap
2026
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Hej
Vi köpte till slut en Andersson på Net On Net och är mycket nöjda.
TVn är enkel och lätt att jobba med vid kanalsökning. TVn drivs via 220v eller12v cigplugg (extra tillbehör) och har dessutom möjlighet för både digtal och analog mottagning, samt bildvisning via PC m.m. - Vi är Helnöjda!
När vi gjorde vårt inköp fanns det Andersson 19" både med och utan DVD.

Vi fick många svar på vår förfrågan här på Husbilsklubben när vi skulle välja TV. Läs under Mulltimedia, där kan ni ta del av erfarenheter från många andra HBK medlemmar.

Temat under Muktimedia;
"Erfarenhet LCD TV - 2009-01-29, 23:29"

Lycka Till
 
Senast ändrad:
F

F.d. 24435

Guest
Sv: köpråd tv 19" m box ej DVD

Har nu köpt Andersson 19" på Netonnet i Ullared i går fredag 20 nov. Sitter just nu, lördag förmiddag på Ullareds Camping. TV'n verkar vara bra,MEN, får inte in någon bra signal trots att jag dessutom har en bra antenn (vispen). Förmodar att bergknallarna runt om har en dämpande effekt. Bilden kommer bara fläckvis och ljudet knastrar! Ser att här finns en del HBK'are också.....vädret ruggigt..skall in i det stora köptemplet efter lunch....
 
Toppen