F
F.d. 59912
Guest
Detta är ingen klagan på någon husbilshandlare, jag är mest intresserad av hur ni andra gör och tänker i ämnet.
När man köper en begagnad husbil hos en husbilshandlare så är det nästan alltid något som är galet med den. De flesta felen ser man förhoppningsvis innan köpet och kan få de åtgärdade innan leverans.
När man sedan har fått hem den och det har gått någon vecka så upptäcker man fler och fler fel som borde åtgärdas. Jag förstår att det gäller en begagnad bil och att den är sliten men saker som fönsterlös som inte fungerar, lampor som är trasiga, knappar för tex fotsteget, dåligt justerad bodelsdörren, strålkastare felställda, dåligt städad i bodelen, vattenkranar som läcker etc. hur många gånger säger ni till och vad klagar ni på?
När man köper en begagnad husbil hos en husbilshandlare så är det nästan alltid något som är galet med den. De flesta felen ser man förhoppningsvis innan köpet och kan få de åtgärdade innan leverans.
När man sedan har fått hem den och det har gått någon vecka så upptäcker man fler och fler fel som borde åtgärdas. Jag förstår att det gäller en begagnad bil och att den är sliten men saker som fönsterlös som inte fungerar, lampor som är trasiga, knappar för tex fotsteget, dåligt justerad bodelsdörren, strålkastare felställda, dåligt städad i bodelen, vattenkranar som läcker etc. hur många gånger säger ni till och vad klagar ni på?