Tommy Dynér
FD HBK Medlem
Nu är det inte ofta jag bläddrar i Femina, men skriver man om husbilar så kommer jag.
I senaste numret av Femina har man en artikel med titeln; Kolla in kändisarnas sjuka husbilar. Trodde jag skulle få se Persbrandts nya fina husbil, som jag tidigare visat upp
www.husbilsklubben.se
Men det visade sig att i det här gänget som Femina presenterat platsar inte ens Persbrandt som både är kändis och äger en husbil modell större, nej här räcker han inte till...
www.femina.se
Avundsjuk? Inte ett dugg, går ju inte att parkera på ställplatsen här vid ån i Söderhamn.
Ja, lite kanske ändå...
Tommy
I senaste numret av Femina har man en artikel med titeln; Kolla in kändisarnas sjuka husbilar. Trodde jag skulle få se Persbrandts nya fina husbil, som jag tidigare visat upp
Ska Mikael Persbrandt bli medlem i HBK?
Hittade en film på YouTube, där Mikael Persbrandt tar oss med och kollar en ny husbil som han är spekulant på att köpa. Visst är den både stor, lyxig och fin, men jag har sett en ännu vassare i det lyxigaste segmentet, vars ägare redan är medlem i HBK...

Men det visade sig att i det här gänget som Femina presenterat platsar inte ens Persbrandt som både är kändis och äger en husbil modell större, nej här räcker han inte till...
Husbil är semesterns stora trend – kolla in i kändisarnas galna varianter
Husbilen är sommarens hetaste semesterboende. Kolla in stjärnornas extremt välutrustade och lyxiga varianter.
Avundsjuk? Inte ett dugg, går ju inte att parkera på ställplatsen här vid ån i Söderhamn.

Tommy