• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Julmarknad i Gråmanstorp

F

F.d. 58549

Guest
För 10nde året i rad har vi julmarknad i Gråmanstorp en liten by strax utanför Klippan på väg 13 mellan Ängelholm och Klippan. Den 21-22 nov mellan 10.00-17.00. Fri parkering. Bo ställer ut sina silversmycke och jag lite kort och div. smycke
Alla Hjärtligt välkomna.:o:)

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Julmarknad i Gråmanstorp

För 10nde året i rad har vi julmarknad i Gråmanstorp en liten by strax utanför Klippan på väg 13 mellan Ängelholm och Klippan. Den 21-22 nov mellan 10.00-17.00. Fri parkering. Bo ställer ut sina silversmycke och jag lite kort och div. smycke
Alla Hjärtligt välkomna.:o:)

Gråmanstorps bygdegård är samma plats, som Emma och Lasse skall ha buggkurs till våren. Det finns plats för husbilar. Vi kommer att vara där hela helgen i vår husbil.

Vi är endast hantverkare, som ställer ut sina alster. Möjlighet att fika och inta en synnerligen god soppa finns.

Ni är hjärtligt välkomna alla HBK:are. :mh:

Tillbaka
Toppen