• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jul på hjul!

Olle Ljung

HBK Medlem
Kommun
Älvkarleby
HBK-Nr
3186
Medlemskap
2025
Är ett par pensionärer som tröttnat på stojet kring jul. Tänker fira jul i husbilen i år. Nu efterlyser vi några som också haft samma tankar. Vi kan väl slå våra tankar ihop och fira på lämplig camping. Vi finns i Gävle trakten. Roligt om någon nappar! Förhoppningsvis hörs vi! God Jul!

Är ett par pensionärer som tröttnat på stojet kring jul. Tänker fira jul i husbilen i år. Nu efterlyser vi några som också haft samma tankar. Vi kan väl slå våra tankar ihop och fira på lämplig camping. Vi finns i Gävle trakten. Roligt om någon nappar! Förhoppningsvis hörs vi! God Jul!
Långvinds Pensionat/Hotell/STF Vandrarhem kan väl vara något...Ni har väl ca 10mil dit

Jag hoppas att det är i husbilen, för det är i den som vi ska fira iaf, redan införskaffat (H)julgran :)

Ställplatsen i Söderhamn eller Stugsund kanske kan vara lämpliga.

Västerås småbåtshamn har en fin ställplats och nära till centrum om man vill gå 10-15 minuter. Dusch m.m. finns.

Tillbaka
Toppen