Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Spansk majonnäs innehåller en massa konstigheter så därför tänkte jag försöka göra egen majonnäs. Till det behövs äggula, bra olja och en mixer. Jag torde inte vara ensam om att försöka minska mängden gifter i vardagsmaten och kan därför inte acceptera livsmedelshandelns galanta kemiska hopkok.
Jappe
Jag visste det, majonäs är rena giftet. Minsta lilla felhantering så är det tydligen kört.
Undrar om man inte bara skall leva på frukt, vatten och litet bröd samt vin![]()
Frukten är besprutad, vattnet kan innehålla basselusker...
Livet är skitfarligtför att inte tala om vin...
En utredningen inom EU (Pesticide Action Network Europe) visade att 100% av testade konventionella viner, i genomsnitt, innehöll spår av fyra olika kemiska bekämpningsmedel.
Analyserna visade spår av 24 olika pesticider varav fem klassade som rent hälsovådliga med risk för cancer, mutationer som kan ge sjukdomar och skadlig påverkan på nerv- och enzymsystem.
Vindruvor är de mest förorenade livsmedlen inom EU och har högre doser av farliga syntetiska ämnen än något annat livsmedel.
Att dricka ett traditionellt producerat vin som tillverkats på traditionellt sätt efter ca 1950 kan alltså vara hälsovådligt!
Källa: Expert Products Sweden AB - Om naturviner
Dina mobila solpaneler såg smidga ut, vad är det för fabrikat på dem?
Köpta i Kina. Här ser man hur enkelt det är att fixa en mobil vikbar panel.
Jappe
Jappe ! Har du någon webbadress till butiken?
Härligt Janne att du är på G, så att vi med gemensamma krafter kan montera mina solpaneler när du kommer hem framåt vårkanten.
Örjan