• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Jag skulle bara kolla på nya extraljus.....

Information om deras ägare finns på hemsidan under "Om Valostore". Valo är finska och betyder ljus...
Jag köpte extraljusen till vår husbil från dem. Lazer Triple-R 750. Jag monterade in Ledlyktorna i fronten med det monteringskit som levererades för MB Sprinter. Bra resultat och snyggt...tycker jag.

Bäckis..jag gör ett nytt försök! Prova med att ställa den här frågan till AI .
" Har min fru varit otrogen ?"
Om du får det här svaret då kan du sova lugnt ..o köp en bukett rosor o överraska med.
Svar från AI : Nej, men Pernilla Wahlgren har.

Ps hur går det med extraljus? Och din resa till Afrika?

Senast ändrad:
Bäckis..jag gör ett nytt försök! Prova med att ställa den här frågan till AI .
" Har min fru varit otrogen ?"
Om du får det här svaret då kan du sova lugnt ..o köp en bukett rosor o överraska med.
Svar från AI : Nej, men Pernilla Wahlgren har.

Ps hur går det med extraljus? Och din resa till Afrika?
Jag var mellan två jobb som det så fint heter, arbetslös är en annan term.
Så mycket hjälp från Arbetsförmedlingen fick man ju inte så jag tog datorn och telefonen och ringde runt.
Ganska snart fick jag fatt i ett nytt jobb, och närmre hem än jag någonsin haft och börjar 1mars.
Nackdelen är att allt jag hade "planerat" för, typ bygga äventyrsbil, köra till Afrika, bygga ett garage till grannen, bygga ut sommarstugan osv får skjutas på framtiden. Fördelen med ett nytt jobb är att jag lättare kan planera pension vid mellan 55 och 60år och då få tid till detta.
Det enda jag hinner nu blir väl å beställa extraljus och montera
:)

Tillbaka
Toppen