Sv: Jag kanske skriver för mycket?
Hej Emma! Fortsätt att skriva dina fina toppen inlägg dom är varken för långa eller tråkiga. Utan bara så himla toppen bra skrivna så man blir rörd och kan bara inte sluta läsa dem. Detta inlägg stämmer så himla bra in på mig som är rörelsehindrad. Jag blir också ledsen lite deppig när söndagskvällen kommer då vi har varit ute och åkt med våran husbil antingen på dans eller långa utflykter. och bott sovit ätet i husbilen samt träffas många trevliga människor med husbil. Jag har också en ängel till man Risto vi träffades 86 och gifte oss 93. Så vi började med 9 olika husvagnar från början. De två sista åren har vi haft tre husbilar tills förra året då vi hittade våran rätta där jag får in min Permobil för jag är nästan eller helt rullstolsburen men älskar livet med husbil samt dans eftersom jag fortfarande kan dansa utan rullstol. Vi sover till o med i husbilen utanför vårat sovrumsfönster. Jag vägrar nästan att sova inne i vårat parhus skulle också bo för evigt och alltid i husbilen fast jag älskar vårat hus och trädgård. Håller fullständigt med dig Emma att den som uppfann husbilen var en riktig bra uppfinnare. Så fortsätt skriva jag läser mer än gärna om alla inlägg flera gånger än en gång. Toppen Emma fortsätt leva. Livet går ej i repris.