Hej Lasse (och Emma)...
Läste ditt inlägg ikväll Lasse, lustigt! Pratade just idag med frugan om dig och Emma när vi var ute på en liten "cruising" drygt 20 mil i Dalsland (lugnt tempo, min Polo gick på 0,56 - rekord!)! Vi hade gott om tid att diskutera världens och våra egna små problem. Trots 37 år tillsammans finns det saker att diskutera och sträcka sig efter...
Känner er inte egentligen men träffade er på High Chaparall för två år sedan. Ni var så goa och glada, bjöd på er själva, var possitiva och fixade några "världesproblem" i min husbil (lampor och färgfläckar i duschen). Ni gjorde ett bestånde intryck, hoppas att vi träffar er igen någonstans utefter vägarna!
Kanske undrar ni varför jag pratade om er? Jo just för att ni verkar ha förmågan att ta hand om varandra, samtidigt som ni arbetar, samtidigt som ni umgås och samtidigt som ni utvecklas tillsamman. Detta var något som jag och Annica pratade om då vi känner att vi kommit till en punkt i livet där det är dags för förändring! Skall vi anpassa oss till det normala eller skall vi se till att det normala får anpassa sig till det vårt hjärta brinner för?!? Just nu hoppas jag att vi får nya inpulser och ideer som leder fram till "nya tider"!
Vi har alla olika förutsättningar i livet och det är därför just vi har valt husbil som ett alternativ för att vår familj skall få en så rik fritid som möjligt. Nu hoppas jag att vi skall kunna utvecka detta vidare och även kunna bo/arbeta från vår husbil men det kräver en hel del tänk utanför "Svensson" ramarna!
Kram på er från Torbjörn & Annica