• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jag har blivit kär!

F

F.d. 4879

Guest
Jag träffade Hugo i Floby. Precis vad jag vill ha och leva i när jag pensionerar mej! Maken till bil får man nog leta efter, hittade bara en sak som jag skulle ha bytt ut: Skulle ha ställt en Suzuki därbak istället för en Honda... Grattis till en underbar bil och tack för att ni visade oss den och berätta om allt om bilen, klart matnyttigt!
Göran, och Kia
 
F

F.d. 2549

Guest
Sv: Jag har blivit kär!

Kan vi få en bild av Hugo, så vi alla kan bli kära och galna. Därmed inte sagt att Kölis är galen - bara lite.
Så skrev farbror Claes.
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Jag har blivit kär!

Är nog denna Hugo Kölis menar...

hugo-500.jpg
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Jag har blivit kär!

Imponerad av solpanelen...
Det verkar som den automatiskt vänder rätt sida till....

Är det så ?

DS
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Jag har blivit kär!

Japp, det var exakt den bilen jag menade! Byggd på ett shysst MB chassi med sexcylindrig motor och tiptronic låda mm.
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Jag har blivit kär!

Föreslår en sådan som 1:a vinst vid nästa årsmöte.

Hugo kanske sponsrar klubben med en dylik..

DS
 

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: Jag har blivit kär!

kan intenågon skänka en sådan till den återkommande auktionen och sen får den som bjuder högst ha den tills nästa auktion och en inskription som bekräftar att man haft den i sin ägo, precis som med toaborsten som inte får användas under mellantiden
:wink:
 
Toppen