• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag har alltid funderat på..........

Husbilsklubbens forum är fantastiskt. Rörligheten i medlemmarnas intellekt är fantastiskt. Hur komma från jordgubbar till dasspaper? Fantastiskt! Det finns ju verkligen ett samband som jag inte tänkte på.

1765787968352.webp
Men visst skulle det gå att packa konformade jordgubbar - vilket de ofta är- tätare. Smålänningen igen.

Den som inget papper har, låter sliten vara kvar.
[/QUOTE]
I dessa bistra tider använd pappret på båda sidor. Kilroy was here

Lite besviken att du inte vägt in komfort i arket. Dvs känslan och pappersfriktionens påverkan på hud och humör! :cool: :D
Ber Pålle om ursäkt. Jag har fått se kvalificerat skretessbelagt material, (inklusive foto :rolleyes:), på hur frågan verkligen avhandlats till hundra procent. Det händer inte ofta, men jag är i övrigt mållös! :oops::bock:

Tillbaka
Toppen