• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jag får inte vara med...

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Det händer stora saker idag i applevärlden men min nya dator kommer inte åt härligheten! Varför, Knarrevik och vad är det som händer?

apple.jpg
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Jag får inte vara med...

Så här såg det ut + massa snack som jag tror du inte alls är intresserad av Jappe (försäljning, egenbeundran + reklam till 100% = köp mer apple grejer! )

evenemang.jpg
 

Kullen19

HBK Medlem
Inlägg
324
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
10670
Medlemskap
2025
Sv: Jag får inte vara med...

Klart att du inte får vara med.....

Man kan inte släppa in kättare i the church of s: t Jobs :)

Som om svetsar'n skulle få vara med på Timbros möten....

Näe Jappe , köp en iPhone, erkänn dina synder och allt är dig förlåtet i the iCloud :D
 
F

F.d. 54123

Guest
Sv: Jag får inte vara med...

Går det att ringa med en iPhone??? (Har en men...)
Går det att jobba med en iMac??? (Har ingen men...)
Det enda jag är säker på är att det går att surfa med en iPad. (Surfar på en men...)

:gnu:
 

Andrea & Annar

FD HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
22720
Medlemskap
2023
Tack Ranko. Jag är lika mycket nörd när det gäller Apple-produkter som Kabeägarna av sina husbilar. Jag tycker det är både kul och intressant med de som är nöjda med sina prylar. Kabeägarna tror inte det finns andra husbilar åtminstone inte i den divisionen, det är kul att prata med dem. Jag är likadan när det gäller Apple, innerst inne vet jag att det finns flera märken, men för mig är detta mer än tillräckligt. Därför ser jag informationen och reklamen med glädje. Apple har aldrig överdrivit i min teknologivärld, jag har aldrig förmått använda alla finesser, så de är toppen för mig. Tror att det är lika för alla som är nöjda med sina prylar, antingen det är husbil, tv eller telefon. Särskilt roligt skall det bli att byta TV-pucken, den gamla får hamna i husbilen. 4K HDR blir fint på stortvn. :spinny::spinny:
 

Peter Rydh

HBK Medlem
Inlägg
404
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
16042
Medlemskap
2024
Sv: Jag får inte vara med...

Ja, Iphone X är dyr, men man kan ju inte börja snåla nu när man har köpt ny Iphone vartannat år sedan 3GS kom ut!:D

//Peter
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Jag får inte vara med...

De billigste telefoner her nede er forrige års iPhones eller året før, halve prisen eller godt under :D. Det finnes dog endel noname Androider tilgjengelig fra China billigere enn disse innenlandske.
 
Toppen