• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jag är ny här

ollem

FD HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
147
Medlemskap
2022
Hej alla husbilare!
Jag har tittat runt lite och konstaterar att jag inte kan hitta någon som använder husbilen i jobbet. Det gör jag, eller rättare sagt, jag har börjat med det i höstas. Jag reser en hel del (7 - 10 000 mil om året) i Sverige. Bor i Helsingborg men har mycket jobb i Norrland. Hittills, under den här korta tiden, har det fungerat utmärkt. Skönt att slippa leta efter hotell, har kontoret med mig, känner mig hemma överallt mm. Undrar om det håller i längden.
Finns det någon här med erfarenhet?
För övrigt har jag och Mona, min fru, tänkt använda bilen på semestern också. Vi är vana vid att campa i tält och hytte (tycker mycket om Norge). Så viss vana finns.
Hoppas att vi kan tillföra något till hela det här trevliga gänget i HBK! Och hoppas ni inte misstycker att jag som "proffshusbilare" finns med.
Med vänliga hälsningar
Olle M
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.685
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Jag är ny här

Hej!
Om du söker under Rogun så finns det ett inlägg där han skriver att han har sin husbil som tjänstebil.
Välkommen in i klubben
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.432
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Jag är ny här

:wink: Hej Olle och välkommen husbilsklubben :wink:

Hoppas att du skall trivas tillsammans med andra husbilsintresserade.

Du har säkert en hel del att tillföra till klubben som till och med har husbilen i jobbet
:mcride:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 50003

Guest
Sv: Jag är ny här

Hej, Jag har också husbilen i jobbet. Är inne på fjärde året nu och tycker att det fungerar alldeles utmärkt. Gillar du bara campinglivet så blir det inga problem. Bytte bil i november för att få en som var mer vinteranpassad och trevligare att köra. Du startar på tråkigaste årstiden ,vintern, jag fricampar mest o de "fina" platserna är ju inte plogade då, så det kan bara bli bättre när våren kommer.
 
F

F.d. 52913

Guest
Sv: Jag är ny här

Evald o Elsmari nya i klubben så fort inbetalningen är gjord.
Har blivit tipsade av goda vänner om denna sida o klubb.

:)
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Jag är ny här

Välkommen hit Evald och Elsmari!
Nu har ni en intressant upptäcksresa här på forumet att göra, det finns mycket intressant skrivet här om skiftande frågor och ämnen.
Som HBK-Intresserad har man tillgång till en hel del här på HBK och som fullfjädrad medlem får man tillgång till allt ytterligare material, bl.a. vår förnämliga ställplatslista.

Välkomna!
:)
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: Jag är ny här

Evald o Elsmari

Välkommen till klubben !!!!!! Här finns mycket kul.
Gunilla o Egil
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Senast ändrad:
Toppen