• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag är kritisk...

Sv: Jag är kritisk...

Jag tycker att ni är gnälliga paprika är gott !!!!!!! :applaus:och om man inte gillar paprika låt bli att köpa mackan då.......:Ddu kan ju t ex äta bananer istället också en nyttig frukt kanske inte så god på en ostfralla men ändå .........bananer intages med andakt gärna tillsammans med en god vän sittandes i skymningen och titta på solnedgången lyssnandes på banankotakt med trazan och barnarne Efter detta utlägg antar jag att vi alla är överens paprika är gott!!!!!!!!!:wub:jag har läst att den som skriker högst har rätt det funkade iallafall i småskolan ..........
ps min fru kommer och säger att det handlade visst om allergier och det säger hon nu när jag är färdig , vad saktfärdiga fruntimmer är .......:D

TACK !!! Eva o Hasse !
"jag kunde inte ha sagt det bättre själv"
Och med tanke på responsen på denna tråd,så är vi inte ensamma!
Hälsn
Lasse W

Senast ändrad:

Hei, Eva & Hasse!
Dere har vunnet!
Det produseres nå grandiosa som er 100% fri for paprika. Den inneholder i stedet mer ost.-Men,-der er alltid et men---,den er 30% dyrere. Svelg den!
Helsing,
Berit & Ola

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen