• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Isotronic back- kamera

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Har en Isotronic trådlös back-kamera som är i stort sett oduglig bilden flimrar och försvinner ibland ?? Och det går knappast att urskilja en bild i dagsljus har torkat rent linsen m m men det blir inte någon förbättring .Antennen sitter i en garderob på toaletten så det blir 2 dörrar emellan till kameran på instrumentbrädan är det ok ?? Kameran var monterad vid bilens inköp. Tips mottages tacksamt vad man kan göra för att göra den användbar i annat fall blir det soptunnan nästa.

Sv: Isotronic back- kamera

Har en Isotronic trådlös back-kamera som är i stort sett oduglig bilden flimrar och försvinner ibland ?? Och det går knappast att urskilja en bild i dagsljus har torkat rent linsen m m men det blir inte någon förbättring .Antennen sitter i en garderob på toaletten så det blir 2 dörrar emellan till kameran på instrumentbrädan är det ok ?? Kameran var monterad vid bilens inköp. Tips mottages tacksamt vad man kan göra för att göra den användbar i annat fall blir det soptunnan nästa.

Har nu fixat till den så nu är allt frid o fröjd :):)

Sv: Isotronic back- kamera

Jag hittade igen på instruktionsboken som jag lagt på ett synnerligen dumt ställe:confused: , så nu har jag en skaplig bild men ej 100 %-ig men det får väl duga :) , nästa gång blir det inte en trådlös variant :):)

Tillbaka
Toppen