• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

iPod Nano? Bilder

• Startad av Startad av hianders
  • Startdatum Startdatum
H

hianders

Guest
Jag har lyckats radera bort alla bilder fr min iPod och får inte dit dem igen! Hoppas hoppas ngn här i klubben kan hjälpa mig med en stegbeskrivning hur jag laddar in dem igen!! Tack på förhand!

Inger/fru hianders

Sv: iPod Nano? Bilder

Om du kobler iPod til en PC med usb-kabelen så dukker den opp som et flyttbart drev. Det er enkelt å finne en mappe for bilder og kopiere allt dit.
Det fungerer i alle fall for en iPod Touch som vi har.

Tack Knut, men problemet är att jag inte hittar Bild-mappen när jag kopplar ihop iPod´en med datorn. Var hittar jag enhetslistan?

Inger

iPod skal komme som et drev på datorn, skulle tro at den kom som E: (eller en bokstav like over). Første gang du kobler den til så kan det ta flere minutter før den blir synlig.

Tillbaka
Toppen