• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Iphone

F

F.d. 51064

Guest
Hej!
Blev med Iphone 4 i fredags. Idag söndag står jag här som en fåne.....:swoon:
Telefonen bara svartnade och jag får inte igång den igen. Hände i samband med jag skulle sätta in hörlurarna. Trodde att den blev utan ström så jag har laddat den en timme men inget händer. Har även provat att sätta in den i datorn men inget liv där heller..Ni som har en likadan telefon har ni något förslag?
 

Lovisa

HBK Medlem
Inlägg
1.478
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Iphone

Håll ner startknappen och homeknappen samtidigt i ett antal sekunder tills det blinkar till. Släpp knapparna och då kommer upp en bild att du måste starta med kabeln via iTunes igen.

Fungerar det inte så sök på nätet att göra återställning.
 
F

F.d. 50036

Guest
Sv: Iphone

Har för mig att du kan hålla in "på knappen" längst upp till höger samtidigt som du trycker in runda knappen längst ner på telefonen en stund så startar telefonen upp på nytt.

Funkar inte detta är det bara att lämna in du får då en helt ny telefon efter någon vecka.

Lycka till Torbjörn
 
F

F.d. 51064

Guest
Sv: Iphone

Tack!
Vad skulle man göra utan husbilsklubben! Tack Runar och Lovisa samt Torbjörn och Annica. Jag tryckte på de båda knapparna och telefonen gick igång. Så nu är man tillbaka på banan igen. Nu är det "bara" att konfigurera alla konton och skaffa appar och lära sig allt annat. Lätt som en plätt..:wall:

En stor kram till er alla
Karin
 
Toppen