Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Grejen var ju att slippa ha en tv i HBn, att koppla HDMI till (=ej från) en laptop brukar inte gå så bra.Du kanske ska ha en sån här`...jag använder det när jag överför bilden till tv från iPad
Den kanske skulle fungera, men de ska va på samma lan, kan bli lite bökigt, kanske bättre köpa en tv eller skärm som man har i skåpet!Det finns ett program som heter Lonely Screen och som verkar kunna göra det du frågar efter. Har inte själv använt det eftersom jag inte har en iPhone. Det finns en del filmer på Youtube om programmet.
/CG
Går det at köra ip-tv på datorn kan du Internetdelning från telefonen till datorn
Den lösningen kom redan i post #4Använd iPhonen till att dela ut nätverk till datorn
Sedan går det att strömma via Google Crome
Använd mobilen till att ge internetaccess åt din dator, sedan är det med webbläsaren du kommer åt de playtjänster du är intresserad av.
/Ingvar
Jag kör från min Iphone till laptop med vanliga laddkabeln usb/lightning.
Men du måste ha Itunes installerat på laptopen annars fungerar det inte.
[/QUOTE tack ska prova!
Eller menar du delning av nät, den biten är inga problem,, att få iPhonena skärm på laptopen!Jag kör från min Iphone till laptop med vanliga laddkabeln usb/lightning.
Men du måste ha Itunes installerat på laptopen annars fungerar det inte.