• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

iPad

H

hianders

Guest
Kan man sortera symbolerna man har på skärmen? Skulle vilja ha dem i bokstavsordning!

Inger

F

F.d. 4220

Guest
Sv: iPad

Inte automatiskt. Men du kan sortera dem manuellt genom att hålla på en ikon tills den börjar "darra". Då kan du ta tag i den och flytta den till annan plats (de andra flyttar på sig).
Det är i detta läget du också avinstallerar appar - genom att trycka på krysset.

Du kan också skapa mappar där du kan samla flera appar. Det gör du genom att flytta en app och hålla den direkt ovanpå en av de andra du vill ha i samma mapp. Då skapas en mapp och du kan släppa den där. Sedan är det bara att fylla på med fler appar.

//Stefan

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Man kan skapa grupper genom att dra en ikon till en likasinnad och döpa den till vad som helst.
Därefter lägger man dem i bokstavsordning eller som man själv vill.

image.jpg

Man kan även utöka/ändra aktivitetsfältet längst ned.

H

hianders

Guest

Det fungerar, tack för tipsen!

Men, symbolerna flyttar sig inte till nästa tomma plats. Även om jag drar när den darrar.

Inger

Fungerade nu! Man får vara lite bestämd:yes:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 32985

Guest

Blir ofta utloggad från HBK när jag lämnar sidan. Vet att jag läst på forumet att det är någon inställning för att kunna vara inloggad hela tiden men hittar tyvärr inte detta. Tar tacksamt emot hjälp?

H

hianders

Guest

Blir ofta utloggad från HBK när jag lämnar sidan. Vet att jag läst på forumet att det är någon inställning för att kunna vara inloggad hela tiden men hittar tyvärr inte detta. Tar tacksamt emot hjälp?

Titta under tråden internet och datorer, loggas ut från paddan. Jag hade samma problem och startade tråden.

Lycka till

Inger

Toppen