Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej Jag får det ej att funka, enligt Elgiganten som har lagt in nya inställningar skall den stå på ( alltid) men det funkade inte heller, rutan för namn o lösenord är helt tom i safari. Tacksam för mera tips
Jag har senaste uppdateringen men inloggningen fungerar precis som förr.
Prova att lägga HBK-länken som ett bokmärke på hemskärmen när ni loggat in.
För att göra det, tryck på rektangel med uppåtpil i Safari. Välj "lägg till på hemskärmen."
Värt ett försök.
Bernt
Kan det vara en uppdatering av IOS som ger denna effekt? Det är i så fall säkerhetsskäl som gör att detta införts (om det inte är en bieffekt av något annat). Det sagt så upplever jag inte dessa problem alls i Chrome på iPaden.
Hbk är alltid öppet i en flik...
Stefan
Jag får det inte att funka än,har även provat bokmärkt. Det även mycket annat som jag inte kan öppna med paddan som går direkt med datorn, lägger nog paddan på hyllan nu