Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Som andra skriver en sinusinverter i den storleken är dyr, har själv en liten inverter 300W för att ladda det som inte går på 12V, har köpt en 12V hårfläkt till hustrun den fungerar väl hjälpligt.
Tandborsten! Cykelbatterierna! Allt annat klarar vi med 12 volt.Jag är också lite nyfiken på vad som inte går att ladda på 12V
Ska invertern klara cykelbatterier krävs ordentlig storlek på den samt att man egentligen bara kan ladda under färd. Kolla med några försäljare av invertrar. Efter att ha sett prislappen kan man konstatera att man kan stå många många nätter på t ex camping med el för de pengarna. Eller ta med batteriet när du går på restaurang, det brukar funka att få lite el.Ja de ladbare tannbørstene har en veldig enkel løsning, en spole i sokkelen og en i bunn på tannbørsten. Den i sokkelen krever en ren sinus - allt annet og den brenner av. Det er ikke enkelt å finne en dc-dc lader for elcykle batterier, men det finnes. Søk på 36V Lithium lader i bil - formuler helst søket på engelsk.
Ska invertern klara cykelbatterier krävs ordentlig storlek på den samt att man egentligen bara kan ladda under färd. Kolla med några försäljare av invertrar. Efter att ha sett prislappen kan man konstatera att man kan stå många många nätter på t ex camping med el för de pengarna. Eller ta med batteriet när du går på restaurang, det brukar funka att få lite el.