• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Intresseförfrågan ang. 6-årsjubileum på Tjolöholms slott

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag har eventuellt lite kul grejer på gång...:cool:

Nu går jag bara ut med en intresseförfrågan, det är inte alls säkert att det sedan bli något av det, men innan jag träffar ansvariga vill jag i så fall veta om intresse finns för detta!

Varje år är det julmarknad på Tjolöholms slott, 11 km söder om Kungsbacka. Läs mer om julmarknaden här.

I år firar man 25-års jubileum och man har utökat julmarknaden med fler dagar.

Tanken är en HBK-träff, där vi passar på att fira klubbens 6-års jubileum.

Det skulle i så fall vara aktuellt den första av de två julmarknadshelgerna, antingen den 16/11 eller den 17/11

Upplägget kan i så fall se ut så här:

13:00 Samling i storstugan med lunch
14:00 - 20:00 besök på julmarknaden
20:00 Samling i Storstugan för avnjutande av en god middag (vi har i så fall lokalen för oss själva)

Dagen efter åker var och en hem när det passar

Priset vet jag inte än, kanske någonstans mellan 300-400 kr/person, då ingår lunch, middag, entré till julmarknaden och parkering för husbil ett dygn

Verkar detta intressant? I så fall går jag vidare med detta och tar en diskussion med slottsledningen!

OBS, ni ska inte göra någon anmälan här, jag vill bara se om det finns något intresse!:D

//Ludde

Senast ändrad:
Sv: Intresseförfrågan ang. 6-årsjubileum på Tjolöholms slott

bettan o jag är intresserade,,det första mötet,,hujamej:D

vi skall ändå dit ludde,,vi kikar på de hur långt de kommer,,kanske husbilen är borta,,men ja har en container,,lycka till!!!

Jo för sjutton!
Inga resor inplanerade mer än att vi måste packa inför flytt:mad:

Kommer mer än gärna om det inte blir en västsvensk snöstorm à la -96.

/Britt&Gunnar

Glömde tala om att det skulle i så fall vara aktuellt den första av de två julmarknadshelgerna, antingen den 16/11 eller den 17/11. Informationen tillagd i första inlägget!

/Ludde alias Annette

Väldigt intresserade om det blir någon av dessa dagar!
Rolf o Monica

Hade tänkt ställa in bilen, men vi får nog skjuta på det till efter Tjolöholm:D.

Hustrun ville, jag ville. Men f.. jag är i Stockholm just den helgen. Suck.....inte svära nu mer.

Vi kommer om det blir den 16/11.Det är Ladies night på Lördag så jag får nog agera Chaufför.
Anders B:)

Tillbaka
Toppen