D
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jo så är det väl, men det är ju ändå 45min som man kan "spara" in....Intressant.
Dock mycket skrik för lite ull, att få köra i 100 de fåtal mil som man kör i Danmark.
Det måste vara en Dansk 100-dekal enl artikelnÄr det någon som vet Om det skulle gå att få en Tysk 100-skylt och det i så fall duger i Danmark?
Tyska "100-dekaler" gäller för husvagnar. För "tunga" husbilar finns inte någon tysk dekal.
Pålle
I Tyskland gäller 100 på motorväg,ingen skylt behövs för tung husbil.Vad gäller i Tyskland. Har kört buss där sedan 70-talet, alltid med 100 skylt. Har aldrig funderat över vad som gäller för mindre bussar eller husbilar mellan 3,5 - 7,5 ton. Kan en dansk 100 skylt fungera i Tyskland?
Bra att du påpekade detta. Skall rätta detta snarast. Informationen gäller bara Tempo-100 och Danmark.Hej Robert.
I länken du lagt ut står det att om man har Tysk tempo-100 skylt, när behöver man en sådan för färd i Tyskland, och var i så fall hittar jag en sådan?