• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

internet

Roddan

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
12159
Medlemskap
2025
Hej!! hur gör ni med internet när ni åker från sverige. Kortare resor hur ni löser det. Och ni som övervintrar. Betalar ni per månad fast kostnad som här telia mobilt 199- i månaden och kan surfa så mycket man vill. Skulle va intressant att få reda på om vi kan lösa liknande och till vilken kostnad.
Mvh Roddan

F

F.d. 25023

Guest
Sv: internet

Använder Tre som operatör. De har en bra och billig bastelefonikontrakt, 49:-/mån. Den har vi alltid på, så vi behåller våra nummer.

Till detta knyter vi deras internet med 30 dagars uppsägningstid när vi kommer till Sverige. Och säger upp en månad innan vi åker. Mycket bra.

Hälsning jyrki

T

Teddi

Guest

samma här jyrki,,vi har allt på 3,,minst halva pengen mot gamla monopolbolaget telia
,,ock man surfar med samma förutsättningar i danmark också,,
ja har också haft det otvivelaktiga nöjet att klippa av telias kabel..:p

T

Teddi

Guest

inte spanien till det priset,,danmark:p
en avbitare räckte roland,,

F

F.d. 25023

Guest

Kan du åka till spanien/portugal med 3 till det priset

I väntan på att FOGG får in flera länder på sin täckningskarta kör vi med olika ländernas egna operatörer utomlands, utom i Danmark där Tre fungerar lika som i Sverige.

Jyrki

T

Teddi

Guest

oj,,,för ett par år sedan ville telia lägga ner nya kablar,,dom låg på gräsmattan hela tiden,, så ja undra varför dom aldrig kom..
vi gräver inte på tomter sa dom,,
jag har inte frågat efter nya kablar sa jag,,jag tog 3 istället,,

så här finns 15-20 meter kabel till skänks:p

Toppen