Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej har inte det vad krävs för att göra dettaHar du provat att använda mobilen som hotspot
Jag gör så till min samsungplatta
Har du ingen yngre? Förmåga som är kunnig på data i bekantskap kretsen så ser han om du har rätt grejerNej har inte det vad krävs för att göra detta
Har du inte en någorlunda modern mobiltelefon?Nej har inte det vad krävs för att göra detta
Har en ny iphone 11Har du inte en någorlunda modern mobiltelefon?
Här är en beskrivning på hur du ställer in intenetdelning på din iPhone och så kan du ansluta laptopen till detta wifi och behöver ingen router.Har en ny iphone 11
Håkan hann före.Om du går in inder ”inställningar” på din telefon så hittar du ”internetdelning”. Tryck på den. Ta sen upp ”nätverk” på laptoppen och välj ”iPhone 11” och ange lösenord.
Ja i sig är det så men en "ren" typ denna HUAWEI 4G Router B535, Dual Band Wifi, SIM Kort Router | HUAWEI Sverige ger en betydligt bättre mottagning om det är lite luriga förhållanden.Hotspot=router/modem
Spännande. Går den att driva med usb eller 12VJa i sig är det så men en "ren" typ denna HUAWEI 4G Router B535, Dual Band Wifi, SIM Kort Router | HUAWEI Sverige ger en betydligt bättre mottagning om det är lite luriga förhållanden.
12 vSpännande. Går den att driva med usb eller 12V
Jag har en Huawei 4g modem/router med möjlighet att nyttja tex en campings bredband som utfyllnad till 4g uppkopplingen. Anledningen till att jag skrev som Jag gjorde är att alla på detta forum är inte lika teknikuppaterad som många andra är. Då gäller det att skriva så mottagaren förstår vad man menar.Ja i sig är det så men en "ren" typ denna HUAWEI 4G Router B535, Dual Band Wifi, SIM Kort Router | HUAWEI Sverige ger en betydligt bättre mottagning om det är lite luriga förhållanden.