• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Internet för Europa?

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Internet för Europa?

En aning dyrt kanske?

Germany is available for service for 5.90 € per day.

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Ja och sedan kostar prylen nästan 2500 SEK och fungerar inte i Norge, Danmark, Spanien Österrike m fl.
//W

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Vodafone förnekar sig inte! När jag skulle logga in på deras sajt så godkände de inte den epostadress som jag angivit! Dessutom har jag begåvats med en italiensk (!) provider så när jag kontaktar Vodafone i något ärende så tvingas jag lyssna på italiensk rotvälska i flera minuter som jag inte fattar ett smack av! Giv mig styrka!

VODAFONEVARNING! Att göra affärer med detta bolag kräver ett oändligt tålamod! Det är inte första gången jag har haft problem med Vodafone!

Jappe

F

F.d. 52943

Guest

Vodafone förnekar sig inte! När jag skulle logga in på deras sajt så godkände de inte den epostadress som jag angivit! Dessutom har jag begåvats med en italiensk (!) provider så när jag kontaktar Vodafone i något ärende så tvingas jag lyssna på italiensk rotvälska i flera minuter som jag inte fattar ett smack av! Giv mig styrka!

VODAFONEVARNING! Att göra affärer med detta bolag kräver ett oändligt tålamod! Det är inte första gången jag har haft problem med Vodafone!

Jappe

Jappe, har du hunnit prov nåt mer? Låter som ett alternativ för vår kommande försommarresa genom danmark, hollad, belgien, frankrike, tyskland och tillbaka via danmark.

F

F.d. 52994

Guest

Använd inte Vodafone. det finns något som heter Masmovil och det fungerar hur bra som helst, 40€ per månad för 10 gb. Jag har många bekanta som använder det och är nöjda. Själv använder jag Movistar, men då måste man ha ett NIE nummer och det får man inte längre av nån anledning
Invänta Fogg om det håller vad dom lovar så är det fantastiskt

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jappe, har du hunnit prov nåt mer? Låter som ett alternativ för vår kommande försommarresa genom danmark, hollad, belgien, frankrike, tyskland och tillbaka via danmark.

Jag sticker den 12 mars och innan dess rör jag inte detta möjligen goda kort. Det kommer rapporter så småningom om Gud vill
och ger mig styrka därtill!

Jappe

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Använd inte Vodafone. det finns något som heter Masmovil och det fungerar hur bra som helst, 40€ per månad för 10 gb. Jag har många bekanta som använder det och är nöjda. Själv använder jag Movistar, men då måste man ha ett NIE nummer och det får man inte längre av nån anledning

Masmovil fungerar väl inte utanför Spanien?

Jappe

Helena o Tom

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1052
Medlemskap
2025

Man kan få Movistar fri surf för 15€ /månaden utan NIE nummer men det är sällan försäljarna vet om det!Nackdelen är att det är låg hastighet så Skype
fungerar ej men för vanligt surf helt okej!
Tom

F

F.d. 25023

Guest

Varning!

Fungerar extremt dåligt här i Fuengirola. Alla svenskar, finnar osv har här skaffat Masmovil med följden att deras kapacitet (orange) inte räcker.

Jag var själv i går och annullerade min Masmovil pga. mycket dålig intermet. Fungerade mitt i natten när alla andra användarna sov, dog totalt på dagtid, SverigesRadio som kräver 96kB (fungerar på gammaldags vanlig telefonmodem) fungerade inte alls.

Detta var mitt andra prov på Masmovil. Lika dåligt denna gång. Aldrig mer.

Anitas Yoigo bara fungerar. Alltid och överallt. Kör med egna eller Telefonica basstationer. Kör just nu internetdelning från hennes iPhone med iPad. När vi kör i Spanien har vi alltid Svenska Radion på via internet. Fungerar med Yoigo (Telefonica) i hela landet.

hälsning
jyrki

Toppen