• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Internet Österrike

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Internet Österrike

Gäller detta Vodafones Europasimkort så är jag intresserad eftersom jag har ett sådant. Tyvärr kan jag inte öppna länken eftersom jag inte är medlem i den danska föreningen som kräver loginuppggifter.

Jappe

F

F.d. 52943

Guest

Man behöver inte vara medlem för att logga in (tror jag). Jag har just registrerat mig som användare och väntar på bekräftelse att kontot aktiverats. Har inte avkrävts någon avgift.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag köpte Europakortet för 39€ och laddade det med 25€ varvid jag fick 10€ extra, totalt 35€ alltså. 2€ om dagen för 100mb de dagar kortet används, låter ju bra. Tyvärr placerades mitt kort hos en italiensk försäljare och jag får hela tiden kryptiska meddelanden på detta i och för sig vackra språk i nallen. Eftersom Vodafone uppger att man ska få support på sitt eget språk, så tycker jag detta tyder på total nonchalans gentemot kunden!

Jag har inte provat kortet än, väntar tills jag kommer utanför Sverige.

Jappe

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Du kan gå in på en Hofer och handla yesss mobilt internet. Fungerar samma som det du kan handla på aldi i Tyskland

F

F.d. 52943

Guest

Man behöver inte vara medlem för att logga in (tror jag). Jag har just registrerat mig som användare och väntar på bekräftelse att kontot aktiverats. Har inte avkrävts någon avgift.

Antingen är jag inte välkommen i DACF eller också har webbarna där lång handläggningstid. Väntar fortfarande på att kontot ska aktiveras...

F

F.d. 29910

Guest

Förlåt en okunnig "yngling" - men vad är en hofer?

Ytterligare en shoppingkedja typ. Lidl m.fl.
Ägs av Aldi och heter Hofer i Österike, (likadan logga som Aldi)
/Malbeck

Senast redigerad av en moderator:
Toppen