Rapido9065
HBK Medlem
Är det någon som vet hur man skaffar ett internationellt campingkort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jaså minsann (säljer??) men för oss CC-medlemmar så är det "gratis" såvitt jag vet, dvs kortet ingår i medlemsavgiften (dvs CC's) så vitt jag vet!Då var det ju fiffigt att dom sålde det gamla svenska för 2012 under mässan för 100:-. Det blir ju mycket extra pengar in till SCR.
Vet inte vad du vill bevisa med ditt inlägg Kenth, jag tycker att 425 sek för CC medl-skapet är helt OK, inte ens HBK's är ju gratis (eller är det också fel/för dyrt 100 Sek, i förhållande till vad det ger?)!;Inget är gratis - du betalar på något sätt - ibland dubbelt och tredubbelt. Är det nya kortet "gratis" i CC?
MHF Medlem: 380 kronor + MHF Camping Club Medlem: 175 kronor = 555 kr
CC Årsavgiften för 2012 är 425 kr
Om någon kommer in i kort-karusellen från fel håll så kan det snabbt bli 1000:- till ...

ALLA medlemmar inom Caravan Club har fått information om att "Camping Key Europe" ingår i deras medlemskap 2012 (= fakta), den informationen gavs för länge sedan skriftligt till alla oss CC-medlemmar (inkl mig alltså)!Saklig fakta:
Om det är någon som tycker att fakta är hetsjakt så har dom väl dåligt samvete.
- SCR's återförsäljare har sålt campingkort för 2012 utan att tala om att "Camping Key Europe" kommer 2012.
- SCR är en av organisationerna bakom "Camping Key Europe".
- SCR får in två avgifter för samma sak från dom som köper båda korten.
Kenth