• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Instruktionsbok Ford 2,2 131 hk.

F

F.d. 55488

Guest
Hej! Har en Sunlight T58 med Ford Transit chassi. Årsmodell 2008. Bilen är tyskimporterad. Därför är också bilens instruktionsbok på tyska. Jag behärskar inte tyska språket, tyvärr! Finns det någon vänlig själ som vet var man kan finna en svensk instruktionsbok. Vore tacksam för att även kunna få tag på bodelens handbok på svenska.
Vänligen / Per

S

Sune & Eva

Guest
Sv: Instruktionsbok Ford 2,2 131 hk.

Hej per,jag tycker du skall ringa ford dom hjälper dig med information ang. ny service och instruktionsbok på svenska. mvh Sune

L

Lacke

Guest

Hej
Gå till ford och beställ en det är enklast och kostar inte så mycket. De gjorde jag.

Lacke

F

F.d. 55488

Guest

Tack, Lacke!

Boken är beställd på Ford i Kristianstad. Känns tryggare att åka iväg med en instruktionsbok då man kan förstå språket.

Ska också försöka skaffa handbok till själva bodelen på svenska. Får bli på en firma där de säljer Sunlight. / Per.

F

F.d. 10936

Guest

Med hjälp av chassinummer kan du ladda ner gratis direkt på Fords svenska webb. Ford.se, välj Ford Service i kolumnen till vänster och sedan förarhandböcker.

Toppen