• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Instruktionsbok - Fiamma - fläkt

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025
Hejsan.
Jag har en Fiamma Turbo Vent Pro 40x 40 cm, 03622B01-03622B01A men behöver en instuktion till den. Kan någon hjälpa till? Tacksam för svar.
Elisabeth

Sv: Instruktionsbok - Fiamma - fläkt

Vad är det du vill veta om fläkten? Kanske kan jag förklara.

Hej.
jag vill veta hur den funkar helt enkelt. Jag får igång den men vid en viss nivå slutar motorn att gå! Sedan fattar jag inte riktigt in- och utfläkten.
Tack för din förfrågan, blir du klokare? Du kanske har något nedskrivet du kan skicka mej.
Hälsning
Elisabeth

Senast ändrad:

Det finns två rattar, den ena som sitter ensam är till/från samt hastighet på fläkten. Den andra som sitter tillsammans med ut/in-knappen är en termostat och om den inte står i fullt läge på kallt så stannar fläkten när den har kylt ner luften till inställt värde.

Med in/ut-knappen väljer du om den skall blåsa in eller suga ut luften.

Det kraftigare vredet öppnar och stänger man luckan med.

Tillbaka
Toppen