• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Instruktionsbok Burstner Aviano

Bosse o Gerd

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
5119
Medlemskap
2025
Hej från Bosse.
Någon som är intresserad av en kopierad instruktionsbok till Burstner Aviano -07 tror den funkar till tidigare årsmodeller också, jag bränner en skiva och skickar. Sänd ett mail med namn, adress så kommer det ett brev på posten. Finns i datorn till 15/3
Detta på grund av bilbyte till en Kabe 740

F

F.d. 25162

Guest
Sv: Instruktionsbok Burstner Aviano

Hej Bosse!

Jag har en Aviano 07à men ingen instruktionsbok på motor och intrumentbräda. Avianon är levererad av Östgöta camping men de kan inte hjälpa mig förutom bodelen. När jag köpte husbilen i andra hand var inte instruktionsboken med och jag har inte lyckats få tag i den.
Hoppas Du kann hjälpa mig.

Hälsningar Björn Johansson.

TFN: 0521-10740
Mobil: 076-7692146
Mail: bjorn.morgan@hotmail.com

gunmats

FD HBK Medlem
Kommun
Degerfors
HBK-Nr
2189
Medlemskap
2022

Jag har visserligen en solano på fiat chassie så är tacksam för instruktionsboken då det säkert är massor som är lika 2189 Mats Becker

Bosse o Gerd

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
5119
Medlemskap
2025

Tyvärr har jag inte skivan kvar men det finns någon i klubben som har, för jag har skickat en skiva till NÅGON. MVH Bosse

J

Jarn

Guest

Jag har visserligen en solano på fiat chassie så är tacksam för instruktionsboken då det säkert är massor som är lika 2189 Mats Becker

Hej Mats, jag har instruktionsbok på svenska för Bürstner delintegrerade -07.

Vill du ha den så skickar jag den i pdf format?

F

F.d. 15979

Guest

Hej!

Såg ditt svar, förvisso något år på nacken är på väg att köpa en Bustner.

Så har du kvar pdf med instruktionsboken - tar jag gärna en kopia.

Tack på förhand
Pärerik nawrin@nawrin.se

S

sund1

Guest

Hej är det någon som har en instruktionsbok till burstner aviano så vill jag gärna köpa en på svenska. Även om någon varit med om att det inte går att få i gång 12v delen. allt är dött kylskåp mm

F

F.d. 50560

Guest

Jag harven Aviano i 725 -08. Och samtliga instruktionsböcker på svenska.

Toppen