• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inställningar i iPhone

F

F.d. 5322

Guest
Hej alla pigga HBK:are. Jag har ett litet bekymmer, är ingen tekniknörd men en iPhone har jag :yes:. Har en liten fråga om hur "hundan" ställer jag in påminnelser var 3:e dag ? Har letat och letat men kan inte för mitt liv hitta denna inställning, trots att jag tycker jag har en ganska god inställning;)

MVH//Mia

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Inställningar i iPhone

Nej, jag kan inte heller komma på något lätt sätt att få påminnelser var tredje dag. Det hade varit lättare om veckan haft 6 dagar eller om alla månader haft 30.

SEPTPLMC

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
4849
Medlemskap
2022

Om du synkar kalendern med t.ex. Outlook på datorn kan du lägga in en kalenderhändelse varje 3:je dag och koppla påminnelse till denna händelse.

F

F.d. 5322

Guest

Ska testa detta Claes.:yes:

MVH//Mia

F

F.d. 5322

Guest

Nu är det fixat. Vi har ju G mail men det finns ju en kalender där också, lätt som en plätt att lägga in var 3:e dag. Tusen tack Claes.
MVH//Mia

Toppen