• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inspirationsbilder Husbilsplatser

F

F.d. 14324

Guest
Inspirationsbilder Husbilsplatser

Hej, vi i admin för husbilsplatser tycker att vi har för lite bilder till våra Husbilsplatser.
Tanken med denna tråd är att vem som helst kan lägga upp vilka bilder som helst, tagna på vilken Husbilsplats som helst.
Namnge gärna platsen, för om vi admins ser något bra kommer vi att roffa åt oss bilden och lägga till bilden om vi har platsen på vår karta. ;)

För att föregå med gott exempel: Ställplatsen vid Vallerviks camping som vi besökte förra sommaren.
Platsen kan väl inte direkt ses som rymlig och mysig, men helt okej.

1.jpg



Tömningsplatsen, "Gött i ordning" (vissa av oss tar många bilder på såna här ställen av någon anledning...)

2.jpg



Solnedgången gjorde hela kvällen. 10 solar av 10 möjliga blir slutbetyget :)

3.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14324

Guest
Bilderna bör vara fixade nu, jag gjorde ett mindre litet misstag och det fick konsekvensen att det blev en bildtråd utan bilder, å det var ju inte riktigt tanken...

Ni får en bonusbild på köpet som kompensation, Parkeringen i Rostock, vill minnas att jag kan ha lagt på minnet att den utvecklats lite sen jag var där:

rostock.JPG
 
F

F.d. 14324

Guest
Birgitta, ös på bara och posta så många bilder du känner att du vill och har lust med.
Även om en tanke är att vi ska få in fler bilder för våra Husbilsplatser, så är en annan tanke att vi kan inspirera varandra med bilder och ju fler desto bättre känner jag. Och du kanske har bättre bilder än de vi redan har. :)

För att inte misslyckas igen och posta inlägg utan bilder i en bildtråd. :msn_embarrassed:
Pannenkoekenhuis Ootje Konkel, Holland
Mycket goda pannkakor där och troligen den enda anledningen till att man åker dit från början.

IMG_20190716_134554.jpg

IMG_20190716_142651.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.335
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Enkirch, Moseldalen och vinfestival.
_DSC1323ahbk.jpg
Sedan tar vi Parque de Estacionamento, Praia dos Tomates. Ett helt underbart ställe om man undviker att bli bortkörd av polisen. Algarve, Portgugal. Här stog vi många veckor och fler hade det blivit om inte Coronan hade kört iväg oss.
P1020237ahbk.jpg
Lite mindre bilar på Öland i mars. Böda Hamns ställplats.
P1010491ahbk.jpg
Det här var roligt! Det kommer flera bilder. :cool:
 
Toppen