• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inspirationsbilder Husbilsplatser

F

F.d. 14324

Guest
Några bilder till från förra årets resor. :)
Vogelpark i Timendorfer, det stora misstaget jag gjorde här var att ge mig in i detta getto av husbilar.
I princip alla som stod där glodde på mig som om jag var korkad när jag körde rakt in ända tills det tog slut på väg inne på ställplatsen.
Alla glodde på mig igen när jag backade hela vägen tillbaka samtidigt som jag kände mig lite korkad, tvärfullt var ordet, shit happens.

IMG_20190713_180947.jpg

Tömningsplatsen:

IMG_20190713_180955.jpg


Ett annat ställe i Danmark, mycket trevligt och överhängsparkering fick en ny innebörd... Ølsemagle Revle

Jag backade upp mot ett stängsel så nära jag bara kunde och allt var frid och fröjd i min värld.
Senare på kvällen när jag låg i vår bakre säng med fönstret öppet hörde jag att det var något på gång alldeles utanför och jag funderade på vad i #2@%&!# det var som föregick.
När jag stack ut nyllet genom fönstret för att titta var jag helt plötsligt näsa mot näsa med en mycket mycket stor ko, och det var ju också en intressant upplevelse! Tyvärr ingen kossa fångad på bild.

IMG_20190712_202149.jpg


Ølsemagle Revle verkar vara ett populärt ställe för fågelskådare, det har blitt nån sorts insjö i området och det var rätt gott om både fåglar och gubbar med kikare.
Jag kunde ju inte vara sämre, eller jo det kunde jag, men jag gjorde ett tappert försök att fota denna albatross-pippi med väldigt mycket zoom med mobilen, det blev väl inte direkt ett hellyckat foto.

IMG_20190712_210836.jpg



Solnedgången, alla gillar bilder på solnedgångar.. ;) tio av tio!

IMG_20190712_211057_001.jpg
 
Toppen