F
F.d. 7719
Guest
Hej!
Är det någon som har tips eller vet hur man gör en utdragbar inredning?
m.v.h. Rubus
m.v.h. Rubus
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!
m.v.h. Rubus
Kan plastbackar på hjul vara ett alternativ?
Här har jag köpt mina skenor.........................
Många bra garageinredningsidéer till plåtisar finns på Kastenwagen Forum . Om du är medlem så for du tillgång till andra medlemmars fotoalbum där det bland annat finns fina inredningsbeskrivningar av garage. Kolla förslagsvis i Forum > Technik & Zubehör > Innenausbau > tex. tråden Unsere Garage eller sök på "garage".
För övrigt alltid trevlig stämning där med hjälpsamma plåtisägare. Om du har liten erfarenhet av tyska språket så kan webbläsaren Crome hjälpa till med översättning.
Superbra förslag! Det var något i denna stil jag tänkte mig men egentligen ingen låda utan bara en skiva att ställa lådorna på.
Det behövs ganska kraftiga skenor för att göra ett utdragbart golv i garaget. Bärighet bör nog vara minst 100 Kg/st vid 1m utdrag. Annars bör det inte vara något stort problem att
fästa dom med lämpliga vinkeljärn i golvet, de inre bör bultas igenom golvet p.g.a. de stora krafterna om man t.ex. hänger sig längst ut på plattan när man lyfter ut grejor.