• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inre Backspegel ?

F

F.d. 29911

Guest
Är man tvungen att ha en invändig backspegel ? Har ingen nytta av den har bra koll av vad som ser inne bakom framsätena . Inga djur eller personer som är där bak .

Sv: Inre Backspegel ?

Jag monterade bort innerbackspegel eftersom den inte gjorde någon nytta och frågade på besiktningen om det var ok. Det var det och ingen anmärkning på de 4 besiktningar som bilen genomgått hittills.

Jag har monterat gps på spegeln
Fungerar finemang

Vi tog bort spegeln och satte in skärmen för Waeco- backkameran dit. Då backkameran har två linser fungerar skärmen som vanlig backspegel när man kör framåt, man ser all trafik bakom bilen. Och som backkamera när man backar.

DSC_5443a1.jpg

Lysande! Mycket bättre än att ha backkameraskärmen någon annanstans, som t.ex. Carthago vill placera den vänster om ratten lågt vid instrumentpanelen.

Jyrki

Senast redigerad av en moderator:

Tack för svaren ! Nu tas spegeln bort sedan får vi se vad som blir i stället !
Hälsningar från HBK 5081

Tillbaka
Toppen