• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Innerskärmar till fiat 07

F

F.d. 3744

Guest
Jag undrar om det går att köpa innerskärmar till Fiat 07?
När vi kör på blöt väg är ljunivån hög.

Vi har letat, men inte hittat någon. Är det någon som vet var det går att få tag på sådana?

/ Inge
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Innerskärmar till fiat 07

Jag undrar om det går att köpa innerskärmar till Fiat 07?
När vi kör på blöt väg är ljunivån hög.

Vi har letat, men inte hittat någon. Är det någon som vet var det går att få tag på sådana?

/ Inge

Här finns det innerskärmar.
Välkommen till Lokari i Sverige
Här finns också skärmar.
BLD Husbilsteknik & Bossings Bilservice - Två företag i samverkan
Lokaris är billigare men lite tunnare. BLD:s är tyngre och tätar bättre mot fjädern, skyddar nog bättre mot stensprut.
Ove.G
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Innerskärmar till fiat 07

Sök på ordet innerskärmar Det har skrivits en hel del om detta tidigare.
 
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Innerskärmar till fiat 07

jag har in köpt innerskärmar från lokari, dom ligger fortfarande i garaget, jag tänkte göra ett expriment, på min mobiltelefon finns en ljudmätare och jag tänkte först mäta ljudet utan inneskärmar under färd och sedan montera dessa och mäta igen, problemet är bara att jag tycker det är för kallt att fixa med detta ännu, men det kommer.
:)
 
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Innerskärmar till fiat 07

Nu äntligen sitter innerskärmarna på plats, jag har gjort en ljudmätning inne i kupen under körning i 90 km i tim. före o efter monterning av dito, före var det 88 decibell o efter 87, mätt med en mobiltelefon, men med örat tyckte jag det märktes mera, (fast det kanske va de man ville märka) men framför allt så känns det mera ombonat nu.
Det hände en malör under monterningen, jag hade dålig koll när jag hissade ner bilen, skärmen kom i klämm i fjäderbenet ( tror att det heter så) men jag demonterade skärmen o flyttade den lite längre fram så nu är det ok
:)
 
Toppen