• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inget aprilskämt! Rösta i tävling

H

hianders

Guest
Sv: Inget aprilskämt! Rösta i tävling

:applaus:

Eftersom vi inte lyckades på V75 idag så ska vi lyckas här eller hur?!! Minst 1200 innan kl 24.
Kvällen är fortfarande ung!

Inger/fru hianders
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Inget aprilskämt! Rösta i tävling

Fick felmeddelande om att jag hade röstat idag. Vet inte om min röst räknade eller inte - kommer inte ihåg vad det stod innan jag tryckte på knappen.
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Inget aprilskämt! Rösta i tävling

Ja nu är det sista dagen som röstningen pågår, jag fick ett brev från tävlingsledningen att jag skulle förbereda att ordna filen för att sända till dem för tryck för de ansåg att den kom att ligga bland de 14 som skall tryckas upp. Det är nu som man måste vara medveten om vad de skall ha för att kunna trycka den,man beräknar att filen ligger på ca 20 mb för att det skall bli bra tryck vi fick order på att ytterligare finlira lite med bilderna, på skuggor mm. och vi fick även byta signaturnamn, jag kommer att bara ha "NOHABLOKET" som namn, men jag skall göra en liten "kupp" att fixa in ett litet HBK märke på loket som bara ni som röstat känner igen och ingen annan vet vad det är, jag sätter dit den blå ovala med den gula "svitzen" om det inte uppfattas som reklam av tävlingsledningen.
Nåväl här är dagsläget inför de sista timmarna innan röstningen stänger.

TTelalista4.jpg

Om ni vill rösta en gång till är jag tacksam: RÖSTA

Sen vill jag tacka hianders för sitt stöd och jobb med att "puffa" för denna lilla tävling och naturligtvis ett stort tack till er alla som röstat, nu återstår att göra något variant med Geochaching "Mystery" eller "Multi" cache av dessa skåp när jag vet var de är, man räknar med att bilderna klarar sig i två år om de inte förstörs av annan skadegörelse.
 
Toppen