• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ingen husbilsfråga

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Fick före jul ett erbjudande från Bonniers Bokklubb. Med i försändelsen fanns en liten "plasmojäng" det fanns ingen anvisning vad den skulle användas till och så jag har gått och tittat på den hela helgen för att försöka förstå vad det är. Kan någon i denna förnäma klubb hjälpa mig? Se bild nedan. Den är i naturlig storlek på min dator.

IMG_1743.jpg
 
F

F.d. 4811

Guest
Sv: Ingen husbilsfråga

Jag fick också en och har även fått en tidigare. Har inte kommit på vad den ska användas till.
Tänkte först att man ev skulle använda den när man bläddrar i böcker eftersom den kom från Bonniers :wub:.

Det enda jag har kommit på är samma som Sloth.

Gick och tittade på den jag också i flera dagar sen kastade jag den.
 
Senast redigerad av en moderator:

Lars

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Klippan
HBK-Nr
100
Medlemskap
2024
Sv: Ingen husbilsfråga

Hej , dom är gjorda för att skära skalen i bland annat apelsiner . Har själv flera stycken , en i husbilen
. Lars
 
F

F.d. 29809

Guest
Sv: Ingen husbilsfråga

Tack för infon! Jag har fått flera som jag slängt då jag inte kunnat komma på vad jag skall ha den till. Nu skall jag behålla den jag fick i dagarna.
 
Toppen