• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Info om ÅFA/SÅIFA drivmedelspris

coe

HBK Medlem
Inlägg
288
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2024
Jag följer nyfiket infotråden om gällande bränslepris med rabatt.
Nu börjar det bli mycket scrollande och bläddrande för att hitta senaste uppdateringen.
Är det tekniskt möjligt i denna typ av infotråd att senaste uppdateringen alltid ligger först?
Sedan kan man scrolla vidare om man vill se utvecklingen över tid. Kan det till och med vara så
att möjligheten redan finns, men jag har inte hittat den?
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.766
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Når du står i en tråd, kan du anvende knappen filter. Så kommer nedenstående op

Du kan så vælge mellem stigende og falende

Vær dog opmærksom på at det gælder alle tråde, også de tråde hvor du heller vil have ældste indlæg først.


Skærmbillede_20221219_205413.png
 

coe

HBK Medlem
Inlägg
288
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2024
Som jag misstänkte. Det finns enkla lösningar på nästan allt. Tack för tipsen.
Länk till listpriset har jag redan, men det enklaste är oftast bäst. essges lösning passar min lata natur. Så enkelt att det blir lite genant, jag har alltid klickat på rubriken.
Jag börjar undra om detta eminenta forum förstärker min lathet. Varför lägga energi på att leta lösningar själv, när jag kan lägga ut en fråga om nästan vad som helst. Väldigt snabbt får jag förslag på lösningar. (Obs! Lite självironi.)
God Hjul och Gott Nytt År till er alla.
 
Toppen